piątek, 19 lipca 2013

01:28




Heeej :)


A więc nudzę się, bo zamiast iść spać ślęczę przed tym telewizorem z laptopem na nogach...
hmmm... i tak się zastanawiam co by zrobić kreatywnego. I oczywiście na nic nie wpadłam.

Jest aktualnie 01:30 a ja oglądałam "Harrego Poterra", "Dlaczego ja?" i leci "Adwokat Diabła"
zeżarłam prawie całą paczkę słonecznika.


Kto mnie zaniesie do łóżka ?
Wprawdzie mam tylko kilka metrów, no ale nie chce mi się...
Jestem zbyt leniwa by pójść do łóżka.



Jutro, a nie to już dzisiaj, zapowiada się fajny dzień. Pomińmy fakt, że musza wstać o 7, wstanę o 8, Pampek mi wybaczy to xD Dam mu suchego chleba i będzie dalej mnie kochać <3




Wiedzieliście, że tak naprawdę konie nie kochają ?
To już wiecie :)





.







Porąbany ten film ("Adwokat diabła") i musze go obejrzeć do końca !






4 komentarze:

  1. Jak to konie nie kochają?! o.O skąd to wiesz? :) Wytłumaczysz?? Bo pierwszy raz o tym słyszę xd + fajny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kon sie przywiazuje, jest wdzieczny - ale nie pokocha

      Usuń
    2. Na pewno i daje buzi , chce się bawić... z wdzięczności? Konie mają uczucia, tak samo jak odczuwają nienawiść, mogą odczuwać miłość. To tak jakby klacz nie kochała swojego źrebaka. Od zwierząt możemy się uczyć miłości i szacunku do siebie : )

      Usuń
  2. Może Izo wytłumaczysz, na jakiej podstawie uważasz, że konie nie kochają? : )

    OdpowiedzUsuń