poniedziałek, 13 stycznia 2014

Apel



Dziś coś innego, coś z innej beczki, ale musze to napisać :)


Otóż jak pewnie większość z Was, tych, którzy spędzają na przeglądaniu różnych stron internetowych zauważyli, że czasami powstają różnego rodzaju stronki, fotoblogi itp. o koniach, ale nie są to przyjemne rzeczy. Na tego typu stronach konie są obrażane, wyzywane od najgorszych, teksty typu "świat bez koni byłby lepszy", "niech wszystkie konie zdechną" itp.

Dlaczego poruszam ten temat ?
Bo chciałabym Was prosić o jedną, małą ale zajebiście prostą rzecz ! :)
IGNORUJCIE tego typu stronki ! :)

Autorzy tego karmią się ludźmi, którzy wpadają w szał, gdy coś takiego widzą. Im gorsze rzeczy na temat koni wypisują tym więcej zbulwersowanych koniarzy.

Co on z tego ma ?
Głównie satysfakcję. Ale również statystyki, które rosną w oczach (wszystko co szokuje/bulwersuje przyciąga mego uwagę).

Szczerze powiedziawszy zawsze śmieje się w głos, gdy widze masę zbulwersowanych quniarek, które ostro bronią koni. Tak, mówię o WAS ! :)
Co z tego macie, że napiszecie kilka gróźb i pozgłaszacie kilka postów ? NIC.

Ja Wam powiem dlaczego.
Autorzy to zwykle bardzo młode osoby, które z nadmiaru wolnego czasu szukają sobie ciekawych zajęć. Śmiem twierdzić, że głównie są to chłopcy :)


Wiecie, czego oni nie znoszą ?

IGNORANCJI !

Dlatego gdy widzisz tego typu stronkę nie pisz nic, nie udostępniaj, po prostu POMIŃ.
to najlepszy lek :)










25 komentarzy:

  1. Fajnie by było gdyby więcej osób przeczytało ten post bo dobrze mówisz: chodzi tylko i wyłącznie o zazdrość, bycie w centrum uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że to napisałaś, bo wiele osób jest nieświadomych, że autorom takich stron radość sprawia, gdy kogoś denerwują. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze napisane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ;* kocham Zuzie I Pampero ♥♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak sądzę, ale wątpię, że przestaną :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, ja sama czasem wpadam w szał jak czytam te wszystkie żeczy na temat koni i jeżdziectwa, ze jakbym zobaczyła na ulicy osobe która to wszystko napisała, to własna matka go tej osoby później nie poznała, ale masz racje że lepiej to wszystko po prostu ignorować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie ktoś mnie popiera!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez tak mysle, ale czasami krew po prostu zalewa. Ja sie zastanawiam, skad to sie bierze. Wiecie co mnie boli nabardziej? To ze pisza tam jakies zbulwersowane historie, jak ze ich niby wlasne, a ludzie ktorzy nie znaja sie na koniach, zaczynaja w to wierzyc. No wtf?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz w 100% rację, ale kurdę ignorancją to jest mylenie słowa "ignorancja" z "ignorowaniem". Błagam, masz tyle lat, że powinnaś rozróżniać te rzeczy. Popraw i nie rób sobie wstydu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, zgadzam się z tym. I dlatego ja nigdy nic nie robię z takimi stronkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostań Prezydentem !! :D Zgadzam się z tym , mądre słowa :3
    Zapraszam na mojego bloga o koniach i malarstwie http://horseart-byroki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej a ja nawet nie wiedziałam że takie stronki są ... heh ... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze gadasz!
    Przy okazji.... Zapraszam do mojego bloga

    http://konskiezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry post, całkowicie się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takiego w klasie.... Myśli, że wkurzy mnie słowem "konina" -,- jedyne co mi w rzezi koni przeszkadza to transport. Gdyby był bardziej humanitarny... Jest to tradycja i nie ma się co czepiać. My jemy świnki inni konie. Ale się rozpisałam... Zupełnie nie na temat ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze gadasz a raczej ... Piszesz ! :) poprostu niektórym osobom się bardzo i to bardzo nudzi :/ no cóż bez tego na świecie nie byłoby śmiechu xd
    http://kin-kimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń