środa, 19 lutego 2014

Jaki tytuł ?


Ok,ok. Ja wiem, dawno mnie tu nie było, a nawet dłużej. Ale kurcze czasami mam ochotę rzucić to wszystko i już nigdy nie włączyć laptopa !
Co tam u nas ?
Pogoda póki co nam sprzyja, jest ciepło, podłoże też fajne, więc Pampek coś tam sobie pracuje, Zuzia dużo biega na padoku :)

Pampek na jazdach coraz bardziej mnie zaskakuje, chodzi rozluźniony od początku do końca, szuka kontaktu z ręka :) Wprawdzie dużo czasu musimy poświęcić nad tempem, czyli to nad czym pracujemy od początku. Pytacie kiedy zaczniemy skakać... nie wiem, tak planowałam, że w tym roku skakać nie będziemy. Ale Pampek rwie się do skakania, a z jego nogami jest wszystko ok. Może na wakacjach zaczniemy jakieś małe skoki ? Zobaczymy :)
Zuziaaaa... Nigdy nie pomyślała bym, że praca z nią tak szybko przyniesie efekty ! Kopyta ma regularnie robione, wszystko idzie w dobrym kierunku :) Mała już nie ma problemu z kłusowaniem po asfalcie, co mnie bardzo cieszy :) Wprawdzie chodzenie po kamykach sprawia jej trudność, ale jeszcze do tego dojdziemy.

Zuzia coraz chętniej do mnie przychodzi na padoku, ostatnio nawet ze mną biegała :D To cieszy, że praca jaką w nią wkładam przynosi efekty :) Dotykanie zadka również nie sprawia nam problemu ! Teraz tylko czekać aż zrobi się jeszcze cieplej i Wiki zacznie pracować z kucynką :)




W tym momencie chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście z nami :) Za wszystkie miłe komentarze, które naprawdę motywują.
Chciałabym Wam też bardzo podziękować za pomoc w konkursach !




To na razie tyle.
Czekam aż odblokują pocztę na onecie i zabieram się za robienie zakupów dla kucyków :)

Buziaczki :*



2 komentarze:

  1. Milo czuc, ze zwierzak czuje sie dobrze w Twoim towarzystwie, co nie?
    To daje taka radosc i satyswakcje. Czasami po pracy z moim koniem,padam na twarz, na samym koncu, moj kopytny robic cos takiego co mnie zaskakuje, robi postep, do przodu, kiedy to widze, az od razu rwie sie do pracy, tak jakby w ogole nie byla zmeczona.
    Postepy to zaszczyk mocy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty to robisz, że wszystkie zwierzaki tak cię uwielbiają? :D

    OdpowiedzUsuń