środa, 5 marca 2014

Nowy etap ?

Ta pogoda to chyba nas nie lubi ! :( A było już tak pięknie...

Ciągle brakuje mi czasu by porobić coś z końmi ! A od teraz tego czasu będzie jeszcze mniej... Dobrze, że dzień jest coraz dłuższy i po pracy będzie można jeszcze coś z końmi zrobić (o ile domowe obowiązki nie będą wzywać). Ale jest jeden plus tego wszystkiego ! Może w końcu odłożę coś kasy i kupie sobie wymarzoną skokówkę na Pampka i jakieś siodło na Zuzie :D

Hmmm... zamiast iść sprzątać magazyn, w którym trzymam sprzęt siedze w domu i zamulam... NIE ŁADNIE !
Już nie moge się doczekać remontu magazynu, w końcu będę mieć zrobione półki na sprzęt i wszystko będzie w jednym miejscu i oczywiście poukładane. A nie jak do tej pory: siodło w jednym miejscu, ogłowia w innym, baty w innym, wszystkie "małe" rzeczy w jednym pudle. Ale narzekać nie wolno :) Lepsze to niż NIC.

Dziś dotarła do mnie w końcu paczuszka ze sklepu "Stajnia". Zakupy zrobione za bon, który udało nam się wygrać dzięki Wam ! <3 Za co ja i moje ogony bardzo dziękujemy :) W paczce było: wędzidło i ślinianki dla Zuzi, kantar dla Pampka, szampon i smakołyki dla obu koni :)))
Wędzidło przymierzone na razie tak na "sucho", bo ogłowie dopiero musze ogarnąć :) Zuzia była mocno zdziwiona, że ma coś w pysku i cały czas kłapała dziobem xD

Swoją drogą... zaczynam się bać o to jak konie zaczną razem zrzucać sierść zimową ! Będzie ostro :D


Rano najlepiej jest... pospać ! 

<3333

Czapraczki pozdrawiają z kąpieli :D 




http://ask.fm/Pampera




5 komentarzy:

  1. Nowy post ... jej :D !
    Świetnie piszesz i oczywiście życzę jak najlepszego magazynu i siodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, "czapraki pozdrawiają z kąpieli" :D I przypomniało mi się, że moje też muszę wykąpać ;_;
    Post jak zwykle ciekawszy od nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapraki się lansują w wannie a my prosimy o zdjęcie skończonego remontu magazynu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczekujemy zdjęcia magazynu. C: Dodawaj posty częściej, przyjemnie się czyta, chociażby o niczym! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas w końcu pogoda ładna się robi i nie ma błota :)ale za to brak czasu...masakra jakaś...wracam do domu i jest ciemno, siana koniu dostaje i ide do chałupy...koszmar...już od tygodnia nie jeździłam...

    OdpowiedzUsuń