piątek, 28 lutego 2014

"Lubię to" ?

Laaajki, laaajki !
Wszystko za lajki !

Często, a nawet bardzo często, bo dziennie dostaje zajebiście dużo próśb o udostępnienie stronki. Wszystko "ładnie, pięknie" do póki nie piszecie "TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE!"

Świat zmierza w kierunku, którego ja nie potrafię zrozumieć. Nie mam nic przeciwko stronkom na fejsie, bo przecież sama takowe posiadam. Ale ja traktuje to jako coś... hmmm wypełnienie wolnego czasu i swego rodzaju pamiętnik. Fajnie jest prowadzić takie coś, ale kurcze... to jest ważne ? WAŻNA to jest rodzina, nauka, praca, zwierzaki. Nie jakaś głupia stronka na portalu społecznościowym ! Teraz na pewno każdy się wyprze, pomyśli "eee mnie to nie dotyczy!"

Naprawdę ?
Nie zależy Ci na dużej ilości polubień na stronce ?

Kiedyś wydawało mi się, że nie potrafię żyć bez wchodzenia i dodawania zdjęć, notek na fotoblogu... teraz wiem, że moje myślenie było głupie ! Już mnie do tego nie ciągnie. Tak samo pewnie kiedyś stanie się z stronkami na fb.
Tego Wam życzę, by te wszystkie stronki, szalona pogoń za lajkami nie przysłoniła Wam tego, co jest najważniejsze !













Wasze komentarze motywują, więc zostawiajcie ich jak najwięcej ! <3


Buziaczki :*






17 komentarzy:

  1. zgadzam się ze wszystkim w stu procentach, często głupie stronki internetowe stają się dużo ważniejsze od rzeczywistego życia... pozdrawiam i czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego bloga! Masz niezwykłe podejście zarówno do zwierząt, jak i do ludzi :)
    Oby to trwało jak najdłużej :) Jeśli tylko ktoś chce, można się od Ciebie wiele nauczyć, ja często korzystam z Twoich rad, pomysłów przy pracy z władnym koniem C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje.: D Pozdrawiam+fajne zwierzaki.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, twoje podejście do tego jest dynamiczne i niezwykłe :) Osiągasz baaaaardzo wiele i w dalszym ciągu życzę Ci sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry wpis :) Niektórym internet realne życie przysłania. No, ale to już ich sprawa. Jeśli internet staje się ważniejszy od prawdziwego życia to życzę powodzenia takim ludziom w przyszłości ;) Niemniej jednak blog i stronki na fb świetne, tak jak i Twoje podejście do tego :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100% ;) ja naszczęście takiej stronki nie prowadzę, poniewaz uwazam ze niektorzy zbyt bardzo angazują się np. "Wcale sie nieudzielacie jest mi tak przykro!!" Yyyy i po co to? Serdecznie pozdrawiam Ciebię i zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może następny post o tym po co w ogóle mieć stronkę o koniu?

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wasze komentarze motywują, więc zostawiajcie ich jak najwięcej ! <3"
    Może kogoś lajki przy zdjęciach na fp również motywują? I dlatego chcą mieć ich jak najwięcej? :)
    Chociaż zgodzę się, nie wszystkim chodzi o motywację, lecz o sam 'fejm'..

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama prosisz o lajki na fb! Np. "Prosimy o lajki, przegrywamy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!

      Usuń
    2. Jest różnica między proszeniem o lajki do konkursu a do stronki. Zresztą proszę UWAŻNIE i z ZROZUMIENIEM przeczytać post.

      Usuń
    3. No ale Iza N udostępnia to na SWOIM fp i NIE PROSI innych stronek o lajki :)

      Usuń
  10. Kocham czytać twoje posty :D Są super i ten bez wyjątku także :D Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przesadzasz aby ? Nie łap ludzi za słówka , to że coś piszą nie znaczy że tak myślą . Kurczę , każdy prosi o lajki jak chce , każdy by chciał mieć dużo lajków przy zdjęciu w konkursie lub pod stronką i to że piszą że jest to dla nich ważne nie jest wcale dziwne ... Z innych ludzi robisz debili a sama święta kurcze nie jesteś, chyba nigdy nie widziałam żeby ktoś tak bardzo był zdesperowany i prosił na każdym kroku o lajki . Proszę cię postaw się na miejscu takich ludzi , każdy chce mieć z czegoś satysfakcję ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale każdy kto ma taką stronę chciałby mieć lajki pod stroną bo jak są lajki pod stroną to jest motywacja a z lajkow i komentarzy jest wielka motywacja ja mam strone i NIKT sie nie udziela ani nawet nie patrzy!! I w tedy co ja mam zrobic pisac posty dla siebie? Czy udostepniac?

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy chce i ma prawo do poproszenia o lajka nie przesadzaj...

    OdpowiedzUsuń