wtorek, 17 grudnia 2013

Święta ?




Hoł, hoł, hoł !
Jak to mawia święty :)


Kurcze !
Jak to jest, że ten czas tak szybko leci ? No ja nie wiem... jakiś taki niepoważny jest !
Już w przyszłym weekend będą święta, a co za tym idzie żarcie, żarcie, żarcie czyli to co takie wredne i chamskie Izy lubią najbardziej ! :)
Już olejmy te wszystkie przygotowania, sprzątanie całego domu 5 razy (tak swoją drogą, PO CO ? skoro dnia następnego będzie brudniej niż przed sprzątaniem xD) i słuchanie w kółko "zrób to, zrób tamto!" - dla tych pierogów z kapustą w Wigilię jestem znieść wszystko ! <3


W czasie świąt nie wolno zapominać o tych naszych kochanych osłach :)
Czy planuje coś wystrzałowego itp ?
Nie... :-)
Święta spędzę z rodziną i Rafałem, więc konie ode mnie mocno odpoczną.
dostaną to co kochają najbardziej, czyli sianko i będą w spokoju wcinać, co by ich beczki vel brzuchy nie zmalały :)



Ok, ok !
Jeden z lepszych dni w roku, czyli MIKOŁAJKI za nami, mocno za nami xD
Więc jak co roku moje konie bawiły się w modeli a ich kochana pańcia porobiła fot, którymi się teraz z Wami podzielę :]













Ok, z takim świątecznym klimatem zostawiam Was do jutra (?), bo planuje zrobić Wam porządny opis nagród, które można wygrać w Naszym konkursie :)


Buziaczki :*

2 komentarze:

  1. Sory ale ja nie ogar nie wiem gdzie jest o tym konkursie pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=701414376559557&set=a.509638932403770.118800.504084652959198&type=1&theater

      Usuń