środa, 18 grudnia 2013

Nagrody :)





Obiecałam Wam opisać nagrody, jakie można wygrać na stronie Pampka (które ufundował świetny sponsor!) więc zabieram się do roboty :)




 Na pierwszy ogień pójdzie chyba najlepsza nagroda (choć uważam, że koszulki są równie świetne :D) czyli czaprak:







Czaprak jest dwukolorowy, ciemno i jasnozielony :) Do tego ma ozdobne sznureczki (zielony i żółty). Jest grubaśny i MEGA miękki, niemalże jak poduszka :D Ogólnie czaprak jest super i z chęcią sama bym sobie go zostawiła xD No i co dla mnie bardzo się liczy to czaprak jest elastyczny i dam sobie uciąć rękę, że świetnie będzie się układać na każdym koniu :) Ehhh ale słodze xD Co można jeszcze napisać o tym czapraku ? Chyba to, że jest to czaprak robiony przez firmę, która się w tym specjalizuje a co za tym idzie czaprak jest świetnie zrobiony :) kusi, kusi, kusi !


No dobra, idziemy dalej !

Razem z czaprakiem są owijki, na dwie nogi :)





To co najpierw rzuca się w oczy to to, że owijki nie pasują kolorystycznie do czapraka. NO I CO Z TEGO ? Gdyby tak wszystko chciało do siebie pasować...
Owijki są koloru granatowego z różową lamówką i zanim powiecie "blee" bo różowy, spójrzcie jak świetny efekt uzyskano tym kontrastem ! :D Polar z jakiego zostały wykonane jest fajny, rzepy mocne :-) CO do długości... hmm... sama nie wiem, bo ich nie rozwijałam, ale obstawiam standardowe 3 m :)



Te dwie rzeczy są do wygrania za największa ilość lajków :)

Przejdźmy teraz do tego co zgarnie osoba w wyniku losowania ^^





Chyba jeszcze w żadnym konkursie nie było tego typu koszulek (jeśli były wyprowadźcie mnie z błędu :P )
Czarna koszulka, którą ja osobiście nazwałam "kopyciakiem"
Roz. S, materiał ? Cudo !
Osobiście mogłabym się w takiej lansić :D


Idźmy dalej, co by Was bardzo nie zanudzać :>









Pierwsza, czarna koszulka, którą przyznam ja :> Ależ mnie zaszczyt kopnął !
Koszulka jest rozmiarowo duża, ale kurde kto z Was nie lubi chodzić w takich "workach" ? Ty ? Pfff... ja takie uwielbiam ! Jako iż Pampek nie ma własnego logo (pasuje powoli zacząć o tym myśleć :>) to na koszulkach pojawiła się jego podobizna :))) Wyszło uroczo !
Druga koszulka, biała, jest mniejsza. Zostanie ona przyznana przez sponsora :)))
Posiada nadruki z obu stron (toż to lans !) oczywiście z Pampuczem :] Tak swoją droga kiedyś, kiedyś sama zamówię sobie podobną <3




Reasumując - nagrody są świetne więc warto walczyć i postarać się o fajne i ciekawe fotki :)





Aaaaaa bo pojawia się wiele wątpliwości co do tematyki konkursu.
Na zdjęciu ma być jakiś mikołajkowy element np. czapka mikołaja, rogi renifera itp.
ŚNIEGU NIE MUSI BYĆ ;)
Ja wiem, że co to za święta bez śniegu i wgl, ale pogody nie zmienię i choć bym chciała by teraz spadło dużo śniegu tak się nie stanie... więc musimy przecierpieć i mieć mikołajkowe zdjęcia bez śniegu.
No chyba, że ktoś był cwany i takie zdjęcie zrobił kiedyś, kiedyś xD






A teraz mi powiedźcie, która stronka może pochwalić się tak szczegółowym opisem nagród, jak organizuje konkurs ? No słucham ;p



Opinie na temat konkursu, nagród i czego tam jeszcze chcecie zostawiajcie tu poniżej, w komentarzach :)))

7 komentarzy:

  1. Chyba jeden z najlepiej (jak do tej pory) zorganizowanych i opisanych konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy pojawią się zdjęcia ? :)
    Bo wysłałam zdjęcie na konkurs i nie wiem czy doszło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zostaną dodaje do galerii 29 grudnia (będzie można po tym dniu jeszcze dosyłać zdjęcia ;) )

      Usuń
  3. Iza - pytanko - zdjecie musi miec mikolajowy element/ czy wystarczy snieg?
    Patrycja P.

    OdpowiedzUsuń
  4. kto jest sponsorem ???

    OdpowiedzUsuń