środa, 1 kwietnia 2015

Prima Aprilis


Chyba każdy z nas odczuł zbliżające się święta... no oprócz mnie. Pogoda fatalna i nie zapowiada się żeby było lepiej. Jeszcze jutro do pracy i wreszcie wolne do wtorku :)

Korzystając z faktu, że jak skończyłam dziś pracę przestało padać chwyciłam za aparat i poszłam do koni na padok.


Moje konie uwielbiają górkę piasku, którą mają na padoku. Nie dość, że świetnie wpływa na mięśnie to jeszcze super miejsce na zabawę. Dziś Zuzia korzystała! 



PRZYCZAJONY TYGRYS, UKRYTY SMOK! 
















DĘBUJĄCA Zuzia!!!!  (ja wiem, że nie widać, ale dębowała :O)










Pampek tak bardzo się rozszalał, że wbiegł w ogrodzenie... 





Więc poszliśmy na drugi padok :) 





















Wreszcie doczekałam się paczki z vetos-farma (www.vetos-farma.com.pl)
Będziemy testować, choć podobno świetny żel (no i cena super!)



W piątek odrobaczam zwierzaki, a tymczasem uciekam ukosić im trawy bo bidulki w stajni gniją :( 

Pamiętam o obiecanej instrukcji na flo :)


A Wy pamiętajcie o zostawianiu komentarzy, które bardzo motywują do pisania tutaj. 






8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) wreszcie masz zasłużony odpoczynek, wykorzystaj po końsku! :-D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Zuźka jaka pełna energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są super :D A Zuzia taka pełna energii, pomyśleć jak było kiedy ją kupiłaś... nie poznaję jej ! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze koniśki mają super Właściciela, który dba o nie jak tylko może, a co najważniejsze kocha i to jeszcze jak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekxtra, czekam na nastepne wpisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To aż grzech robić takie piękne zdjęcia !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nadal masz w planac robić instrukcje jak wykonać flo?

    OdpowiedzUsuń