wtorek, 8 kwietnia 2014

Łaciaty teren

Wczoraj, tj. 07.04.2014r. pod wpływem impulsu zaplanowałam sobie wyjazd w teren :D Taka spontaniczna decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę !

Oba konie były bardzo grzeczne, choć widać było, że roznosi je energia. Były prze szczęśliwe !

Pierwsze kłusy, galopy na spokojnie... Gdy robiłam przerwę na stęp Zuzia wolała sobie kłusować xD Mimo iż Pampka wstrzymywałam do bardzo wolnego stępa.

Jadąc prostą drogą wzdłuż rzeki po przeganialiśmy sarny i kaczki. Zuzia niczego się nie bała !
Po pewnym czasie braliśmy kierunek powrotny. Najpierw kłus a potem galop. Konie poczuły rywalizację i zaczęły się ścigać ! Widziałam, że Zuzia dawała radę galopować obok Pampka więc pozwoliłam mu nieco przyśpieszyć. I tak ja z Pampkiem pędziliśmy szybkim galopem a Zuzia obok nas swoim kucykowym cwałem ! Byłam w szoku ! Szkoda, że nikt nie stał z boku i nie nagrywał tego... :-)

Trzeba częściej jeździć tak w tereny ! :-D





4 komentarze:

  1. Kocham ten kucykowy cwał!<3 Zapraszam blog o kucyku podobnym do Zuzi:3 http://moiezoozwierzaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 uwielbiam czytać twoje posty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem KONIECZNIE nagraj ten galop Zuzi i Pampero! ;)

    OdpowiedzUsuń